marți, 16 noiembrie 2010

Verde-n fata

... sau in spate.

Dragii mei,

Daca ar trebui sa ma caracterizati cu un cuvant, care ar fi acela? Sau putin altfel... cand dintr-un motiv sau altul, oricare ar fi el, mintea voastra in gandul ei ajunge la mine... care ar fi primul cuvant care va vine in minte? Cu ce asociati ideea de 'Vlad Serbanescu'?

Ma confrunt cu dificila sarcina de a-mi face o scurta caracterizare... ceva gen '15-20 de randuri'. Si fiind o chestie foarte 'pe bune', imi dau seama ca try as i might, s-ar putea sa fiu putin (sau putin mai mult) cam departe de adevar. Sau prea aproape de pomi ca sa mai vad padurea.

Si-atunci va rog pe voi, sa-mi dati o mana de ajutor. Nu exista nici o limita. de la 'cacat cu ochi' sau 'javra ordinara' in jos sau in sus cat puteti de mult. unu doua cinci cuvinte, o fraza o culoare... absolut orice. Gandit pe-ndelete, sau inspiratie de moment anything goes.

deci Rugaminte mare: 'semnat si dat anonim' sau nu, lasati un comment cu impresia voastra despre subsemnatu.

Va multumesc!

14 comentarii:

  1. Prea le pui la suflet pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare, suflet calator, cu umor si pe motor :), liber ca pasarea cerului si cu veleitati artistice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Na bun Vlad, hai sa intru si eu pe aici sa dau cu parerea. Sper ca nu o sa te deranjeze daca o sa fac un comentariu mai lung. In primul rand eu am sa il comentez pe Alexis Serbanescu, asa cum iti spunem noi cei care suntem apropiati de tine de cand te-ai nascut si care atunci cand e vorba de tine uzitam acest nume. Acum sa nu iti iei nasul la purtare ca este prima data cand eu voi exprima public cateva ideii despre persoana ta.(hi,hi,hi) Comentariul il voi face fara insa a ma adresa direct tie.
    Asadar .....il cunosc pe Alexis Vladimir Serbanescu de cand s-a nascut. Am avut sansa sa ii urmaresc evolutia de la inceputuri si pana in prezent. Primul lucru pe care il pot afirma cu convingere deplina este acela ca prin Alexis se adevereste vorba "nobil te nasti, nu te faci pe parcurs". Lasand la o parte aspectul propriu al cuvantului nobil care in cazul lui Alexis este o realitate el fiind descendent al unei vechi familii nobiliare, care in anumite momente a marcat istoria si cultura acestei tari, voi accentua cuvantul nobil la sensul figurat al termenului. Alexis prin tot ceea ce face, denota o mare noblete sufleteasca si o eleganta comportamentala rarisima generatiei tinere din prezent. Generos, educat, charmant si inainte de toate extrem de politicos si respectuos, sunt cateva dintre atributele obligatorii in descrierea personalitatii lui Alexis. Cultura vasta si as spune chiar enciclopedica formata pe parcursul anilor este un alt atribut atat de rar intalnit la generatia tanara contemporana, insa gasit din plin in personalitatea lui Alexis.Modestia si bunul simt sunt alte doua caracteristici nobiliare care insotesc comportamentul lui Alexis. Evident ca toate aceste trasaturi nu au aparut asa peste noapte. Repet, gena a avut un rol hotarator, la fel cum un rol hotarator a avut educatia primita de la parintii si bunicii lui. Alexis insa are marele merit , acela ca mereu a fost ascultator si a asimilat aceasta buna educatie primita. Complexitatea caracterului sau este data si de latura artistica, arta ocupand un loc primordial in formarea si evolutia inspre tot ceea ce este frumos in cazul lui Alexis. Ma tot caznesc sa gasesc si ceva negativ dar in cazul lui Alexis oricat as fi de carcotas imi este imposibil... Daca as avea sarcina ingrata sa folosesc un singur cuvant in a il caracteriza pe Alexis acesta ar fi : noblete.
    Acum revin Alexis si ma adresez direct tie. Sa nu te schimbi never sa ramai tot asa.
    Tu oricum cred ca ai recunoscut cine scrie aceste randuri de la inceput de cand m-am adresat cu Alexis dar pentru a confirma ma si recomand: regizor Horia Ballint

    RăspundețiȘtergere
  4. Un suflet mare, un prieten foarte bun, insa cateodata ranchiunos. sorta xx

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ma gandesc la tine, imi vin in minte niste versuri foarte faine. Lake of Tears, "Greater Art":
    There is a land, a land of greater art
    But high mountains hide its heart
    The gods play there, a soft sound of harps
    And in the air shine silver stars

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm....Vladus...bun observator de caractere,funny guy, imprimi un sentiment de forta, ambitie, dinamism...iesit din tipare
    Ce sa mai, esti colegul cu care imi face placere sa ma intalnesc pe hol la o mica discutie. De fiecare data imi aduc aminte de stilul meu de viata sedentar si ca ar cam trebui sa fac si eu ceva:))la naiba...cine stie, poate puterea exemplului va functiona.

    "They say you can't do it, but sometimes it doesn't always work"

    ...good to be around you Vlad:)

    RăspundețiȘtergere
  7. carismatic, energic :), un pic necumpatat in stilul tau de a merge cu motorul :p, degajezi energie pozitiva in jur, bun cunoscator de oameni, modest si cu simtul umorului :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aproape toata lumea care te cunoaste cred ca ar avea un cuvant de spus in privinta ta..fie ca inspiri simpatie, afectiune, fustrari (da, ma fustrezi!!!!!), gelozie, dorinta de a te trimite la origini sau sa ajungi calcat de un jeep..cert este ca nu treci neobservat.
    Totusi..esti foarte greu de conturat in cuvinte
    La prima noastra intalnire te-am catalogat drept un tocilar cu simtul umorului foarte manierat ce afiseaza niste principii inspirate de parinti si/sau societate, fara ca macar sa le fi trecut prin filtrul propiilor experiente .
    De atunci si pana acum parerea mea s-a schimbat si este intr-o continua metamorfoza.
    Il cunosc pe Vlad cel intelept, amuzant, malitios si mai nou un “lady killer” sentimental.
    Ai mereu ceva de spus, esti mereu intr-o competitie cu tine insuti de a a2ti depasii limitele, un suflet rebel intr-o societate fara fond.
    Ai invatat regulile si acum sa le incalci intr-un mod inteligent.
    Nu incapi intr-o eticheta si ma bucur ca nu e asa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vlad Serbanescu
    Definitie:un nebun reusit cu inima mare si-un ego pe masura (my glasses don't fit the shape of my face, and the world is comming to an end!) Cam nostalgic, cam pacatos..prea pacatos.Ce poarta o puternica si induiosatoare afectiune pentru masina si toate motocicletele lui de pana acum. The go all the way type of fighter, care in mijlocul furtunii se intreaba cat de elegant paseste.

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut!
    In putinul timp petrecut in compania lui Vlad Serbanescu pot spune ca avem de afacce cu un om deosebit si ca toate cele mentionate mai sus sunt perfect adevarate iar multe altele poate nu au fost mentionate.
    Tin sa sublinez faptul ca Vlad pe care il cunosc eu este un om ambitios, poate un pic prea ambitios in comparatie cu persoana mea. Un sfat pe care vreau sa il transmit cu aceasta ocazie este sa incerci sa lasi un pic mai mult de la tine (bine inteles in situatiile in care merita). Spun asta pentru ca am convigerea ca esti unul din putinii oameni care pot face asta si pentru ca am obsevat ca uneori chiar faci treaba asta.

    Respect....Bogo

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-am dat cartea “Podurile din Madison County”.Inainte erai exact precum fotograful acela.Insa te-ai schimbat.Te-ai angajat si ai mai trecut si prin alte dezamagiri si din omul pe care il credeam ca e in stare sa faca absolut orice ,din persoana care efectiv stralucea oriunde si in orice grup mergeam,din omul care mergea pe munte,canta la chitara in fata focului si traia fiecare clipa cu o intensitate pe care nu am mai vazut-o la nimeni si care m-a invatat si pe mine sa fac acelasi lucru ai ajuns un om inchis in tine,care iti reprimi orice fel de sentimente,care prefera sa fie superficial,care nu a mai visat demult,care fuge de orice te-ar putea trezi din amorteala sufleteasca in care te complaci ,care minte ,este ranchiunos pana la cer si inapoi si este pesimist.Din cand in cand se mai vad izbucniri ale vechiului tau ‘eu’ pe care ai grija sa le ingropi cat mai repede cu putinta.Nimeni nu te poate ajuta sa te regasesti.Doar tu poti sa faci asta si sincer imi e dor de tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. distilator de mare rafinament!

    (scuze de intarzierea analizei)

    RăspundețiȘtergere