joi, 4 noiembrie 2010

aventuri pe la ghisee

Pe scurt sa nu o mai lungim cu zece scroluri pe post.

Quest-ul: Inmatriculare una bucata KTM

Sunt vreo cinci 'escapade' in jurul acestui quest, nici una povestita inca, asa ca hai sa=i dam batai!

Crezand ca in fine am dosarul complet, ma incumet in pauza de masa sa dau o raita pana in Pipera la INMATRICULARI auto, sa vad lista oficiala cu docomente solicitate(pe net gasisem vreo trei variante). Ma gandeam ca eventual daca am timp sa incerc sa platesc toate taxele, ca dupa amiaza sa ma asez direct la coada sa rezolv odata beleaua.
Pare simplu nu?! asa m-am gandit si eu intial.
Plec pe drumul cei mai scurt, la aurel vlaicu surpraizzz. se darama se sapa se puncte puncte drum blocat. Injur fac dreapta pe floreasca, dau sa trec pe un galben cand sare o masina de politie din boscheti. FRANA CU SCARTZ cinci pasi in marsarier pana la linie si astept cuminte verdele.
Stanga imediat, scartz coada! hopa pe trotuar si fuga pana in capat pe barbru vacarescu. Pe un verde plin un nene(care avea rosu) se opreste milimetric langa picioru meu (ca ce? o sa doarma toata ziua la stopu ala?!!!). nici nu ma uit la el, o tai mai departe si-ajung la politie.

Birou informatii: 'saru'mana pentru inmatriculare moto o lista de acte?'
'vedeti ce scrie la avizier. NU trebuie insa sa platiti taxa de inmatriculare, si cererea de inmatriculare trebuie scrisa de mana ca nu mai avem tipizate. exista un model'
Boda proste ca nu mai platesc fuga la lista, scot un pix si ma pun pe notat. Dosarul pe care il credeam eu complet era de fapt JUMATATE minus inca vreo doua tidule. la mai toate hartoagele originale imi trebuiau si copii. aia e.
Ma duc la cec-ul din incinta... Vad scris mare 'CEC Bank'. ma asez la un codoi lung; astept... imi vine randu, dau buletinu si anunt ce Taxa vreau sa platesc, intind naiv cardul, cand de partea cealalta a ghiseului mi se cere raspicat:
'TREIZECI SI SAPTE DE LEI VA ROG!!!!' uuuhm poftiti cardul.
'aici nu se poate plati decat cash' . Injur plec. la informatii intreb de bancomat, si primesc minunata veste ca in cladire sunt doua. Bancpost si raiffeisen. Bun... nu ma ajuta nici unul in mod deosebit, dar scot banii si aia e.
Intre timp la coada imi pierd randul, si 'in fata' erau unu mai ambitios ca altu. Am zis ca e o tiganeala ieftina, asa ca am mai stat la o coada.
platesc, plec la serviciu, imi fac toate copiiile de care am nevoie, PLEC MAI DEVREME de la serv, ajung la politie si ma asez la coada din nou. In fata mea unii isi faceau inventaru pt inmatricularea unui ATV. cum povesteau ei de zor aud 'taxa de inmatriculare 52 de lei? check'.
ma ce dracu?
las rand ma duc DIN NOU la informatii . 'Nene platesc au ba taxa pt motociclete?' 'evident ca platesti'
injur si fug la cec
acolo stupoare. Ai domiciliu in sect 2? ... platesti la posta. Cu rugaminti in ultimile 3 minute inainte sa se inchida softul imi accepta banii.
Ma intorc la coada si imi reiau locul in formatie. Imi vine randul si probabil ca deja ati ghiciiit.

'domn'le... certificat de ventil aveti? NU?!?!?! daaa nici buletin meteo?!!!! NICI??!!! acordul verbal parintilor daca mai sunt in viata? - uite domne, io nu stiu de ce stai mata aci sa-mi respiri aeru da fa pasi da la ghiseu meu ca ma inervez acu de dracii te ia.'

pe scurt imi lipea o stamplia pe care cumparatoru n-a pus-o pe fisa fiscala. Este insa 'amabila' sa imi capseze actele si sa imi spuna ca daca vin maine dimineata devreme nu mai stau la coada.
Clocotind de nervi il sun pe Gabi, care era la polivalenta cu tot cu stampila. 'Stai acolo ca ajung imediat'. Ajung, imi pune stampila, ma intorc la politie pentru a treia oara... si sunt anuntat pe un ton grav apolitic:
'Regret sa va anunt ca in seara asta nu veti mai primi documentele. Trebuie sa veniti maine dupa ora noua sa va ridicati talonul si cartea de identitate a motocicletei'
'No shit?!'

Morala?
prima: 'This has not been my week;
a doua:... scrie pe FB.




2 comentarii:

  1. :))) vezi dak nu ma intrebi? iti ziceam k drumul e in lucru, iti ziceam si ca CEC-ul nu primeste decat cash ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. nope, it definitely wasn't.imprumut sac de box, efecte terapeutice remarcabile:P

    RăspundețiȘtergere