duminică, 14 noiembrie 2010

Aschia nu sare departe de RAR

Ultima aventura in vederea inmatricularii efective a fost obtinerea certificatului de autenticitate de la RAR.
Acolo?... acolo cu siguranta s-a 'varsat' carul cu buna vointa si amabilitate.

Caut pe net, sun, cu greu raspunde cineva si imi fac programare pentru 1 octombrie ora 10:00am la RAR-ul din voluntari. Ajung la 9:43, ma asez in fata portii indicate de nenea ala plictisit de la intrare si ma pun pe asteptat. Se ridica hublou, intra o masina, coboara la loc , se ridica din nou, iar coboara, mai intra una, si inca una... toate peste rand. ma ce dracu ? da sa se deschida din nou poarta minune, se pregateste si-al patrulea sa mi-o ia inainte, si-mi zic 'mmmnope... not gonna happen'. pornesc motoru si ma pregatesc sa iau startul. Vazandu-ma hotarat sa trec prin usa Domnul Inginer responsabil cu botonu de open/close, catadicseste sa ma anunte ca nu astept la poarta care trebuie. Intreb unde ar trebui sa astept, imi arata cu degetu proaspat scos dintre masele(srry for the visual dar exact asta facea in timp ce imi spunea ca nu acolo ar tbi sa stau), dupa care pleaca plictisit in treaba lui.

'so far so bad'. ma duc la poarta indicata. acolo mai astepta un tip cu o motoreta... un kawasaky z750.
'noroc salut, la ce ora ai tu? eu la 10:15 da nu a aparut inca nimeni tu la cat... eu la 10:00 dar nu asteptam unde trebuie, sa-ti traiasca mersi si tie' schimburi de politeturi de-astea de pierdut vremea. Nu povestim noi multe si mai apare un tip cu un CBR frumos altminteri.
Amandoi cu tobe sport. Ii intreb eu daca sunt siguri ca pot 'trece' cu tobele alea, si ii cam pun pe ganduri.

Eu am mers cu toba stock pana in momentul ala(toba cu care motoreta mergea infiorator de naspa) special sa nu am probleme la RAR. 10:5sisomething cand apare un alt Domn Ingineri mai acru decat orice vazusem pana in momentul ala. Cu un aer de baietash de cartier ne-ntreaba care-i primu. raspund eu, se uita la noi si zice
'ia porniti motoarele'... nu va rog nu nimic.
contact boton ignition.
cbr-u si ktm-u puteti pleca acasa. 'Cbr n-ai silencer(desi se auzea mai incet decat z-u cu silencer) si KTM-u e operata.'

raman cu gura deschisa ca la dentist. 'nene... e o confuzie... toba asta e toba stoc. se aude ca un cur... merge infundat, nu e nici macar vre-o matusa vitrega a vreunei generatii de tobe sport'

'io n-am spus ca nu e stoc, am spus doar ca ati operat-o sa faca galagie'.
ma enervez si mai pornesc odata motoru. 'nene... unde-i galagia'. vine langa ea, se uita si vede pe margine niste pilitura(de la o cazatura... cine stie de cand?)... 'aaa uite aici; asta e urma de flex - la revedere'

il baga inauntru pe ala cu kawa si pleaca. Raman tampit si il sun pe Surub.
'ba... hai sa-ti zic una... ' si cat vorbeam cu el imi vine o idee:
iau fata de om nevinovat, si cum apare din nou DI ii spun:
'stimate domn, am vorbit cu omu de la care am cumparat motoreta, iar tipul se jura ca nu i-a facut nimic niciodata. Eu te cred pe dumneata, dar sunt un fraier si nu ma pricep. Ia matale o lanterna, si hai sa privim amandoi in strafundurile tobei sa-mi arati ce a taiat din ea, ca atunci cand ma duc la tip sa stiu de ce ii fac toba guler'.

SAH MAT.

' ca sa vezi, ca stai, ca o fi, ca o patzi,' ia lanterna se uita 'aaa nu nu e ok toba... bine hai fie, du-te palteste taxa lasa actele aici' - toate astea mi le spune cu o fata acra si dispretuitoare la adresa insistentelor mele de chitros ordinar care n-a vrut sa dea shpaga.


plec injurand de mama focului sa platesc cacatu ala de taxa; la coada dau de-un tip cu o Yamaha R1 la fel de catranit ca si mine. Lui nu i se vedea o cifra din seria de la motor... sau ma rog era 3 si se confunda cu un 8. Pana nu a cotizat nu l-au lasat. Ba pe el l-au luat chiar tare... ca ar fi furata motoreta, matrasita seria, ca vezi doamne a dat cu polizoru... adica 'deloc ieftin'.

Concluzie?!
'D.A. Traim bine!!!' ceea ce va dorim si Dvs Tovarase presedinte(cu p mic si cu FMM mare)


La finalul seriei "Ce ghiseu meu, nici in timbru nu ma doare", propun un material despre truma post-contact cu 'organele' admnistratiilor, registrelor si directiilor unde isi fac veacul functionarii publici.

Un comentariu:

  1. Da traim bine....ca la noi la nimeni si asa mai departe...
    Si in plus...romanii de prin italia se mai si lauda cu chestiile astea...ii invita pe italieni sa isi inregistreze motoarele pe la noi ca si asa scapa IEFTIN....
    Whatever.......nu mai am cuvinte.

    RăspundețiȘtergere