luni, 29 noiembrie 2010

adevar sau provocare?

Salut,

Am venit acasa chitit sa scriu aici cu mai mult sau mai putin schepsis si sa-mi vars iar of-ul de peste zi ... Dar ... sunt cumva satul de placa pe care o tot aud, si pe care o spun si eu mai departe, de locul si obiceiul asta tampit in care senzatia e ca oricat ai trage de tare, oricat ai incerca de mult, oricat ai fi de bun, nu primesti ceea ce ti se cuvine, nu esti apreciat, si in consecinta daca 'poti' primesti mai multe cacaturi ca de... 'le duci si p-astea'.

asa ca mai bine ma apuc sa povestesc o faza care mie unuia mi-a parut... amuzanta - to say the least.

Acum vreo doua weekenduri m-am apucat sa povestesc cu Piciu cine ce mai face, cu cine si de ce, si nu mica mi-a fost mirarea cand mi-a explicat cum joaca tinerii din ziua de azi 'adevar sau provocare'.

Ala care n-a jucat asta niciodata... fie sub ce forma (spin the bottle/sticluta, banutu etc etc) sa ridice mana sus. Ajung sa spun din nou asta dar... pe vremea mea scopurile acestui joculet erau destul de clare: cei care se asezau in jurul sticlei aveau cateva curiozitati destul de fixe legate de anatomia si fiziologia sexului opus, iar joculetul asta era scuza perfecta/pretextul ideal sa afle ce si cum sau sa incerce una alta. La randul meu am auzit in cateva randuri de la tipi mai mari ca mine 'ca pe vremea lor' jocul asta imbraca cu totul alte forme si ce faceam noi 'sarea calu' CU MULT. Cu totii putem fi de acord ca de la o generatie la alta educatia sexuala se face de la varste din ce in ce mai fragede, si curiozitatile ii imping pe omuleti sa experimenteze diverse chestii parca destul de suparator de aproape de scoala primara/gradinita. Si-acu intervine stupoarea!!!! Astazi in clasa a 4-a adevar sau provocare se joaca PE MESSENGER.

Sa mor daca inteleg cum se poate juca pe mess, si cu atat mai putin... care mai e scopul si utilitatea jocului. Maybe I'm too old for this

Un comentariu:

  1. Tobosarul din trupa asta a cantat cu noi in Silver Church :) ce vremuri

    Apropo de ce spui tu, eram zilele trecute la mall in Baneasa si vedeam trenuletele si tate tampeniile pt copii de acolo, o nebunie. Preferam de zece ori sa ma dau intr-un leagan improvizat cand eram mica (cauciuc de Dacie + sfoara :p)

    Asta este... Sa ai grija de copiii tai :D

    RăspundețiȘtergere