vineri, 5 noiembrie 2010

la ora de varf


Cand a venit vorba de motociclism a existat o intrebare care m-a agasat intotdeauna ... ok doua.
una e 'da nu ti-e frica?', dar nu la asta vreau sa ma refer, si a doua e legata de 'viteza maxima'.
Nu vreau sa ma fac gresit inteles... in conditii normale, in discutii cu oameni civilizati, nu am nici o problema sa 'port' genul asta de conversatie.
In schimb cand sunt intrebat peste umar prin parcari sau pe la stopuri de diversi cocalari si tigoineri 'Cat baga asta sefu?'/'cat are asta pa bord'/'cat iai dat cel mai mult nene'/'face asta pa un lamborghini'? .... mama parca imi pun sare pe coada. Ma straduiesc sa raspund civilizat fiecaruia... dar nu imi iese mereu.

Marturisesc cinstit ca NU imi place sa merg cu viteze astronomice. dupa ce am luat-o pe Matusa, cam pe cand aveam eu senzatia ca am 'invatat sa stau pe ea' (mintea mea in gandul ei fiind insa departe de realitate), am iesit intr-o zi pe aftostrada soarelui pana la drajna sa vad 'cam cum e cu viteza'. Am mers cu 180 de curiozitate sa vad cum se simte matusa la viteza aia. Raspunsul a fost: cam chinuita. Dincolo de asta senzatia imprimata a fost una de usoara greata si discomfort. Motiv pentru care mie unuia cam de la 150 in sus incepe sa nu imi mai placa, si prin urmare CHIAR NU AM cu ce sa ma laud cand vine vorba de top speed. asa ca in loc sa gadil auzul cocalarilor cu cifre cu 2 in fata, ii dezamagesc constant.

Ieri insa mi-am depasit ORICE RECORD.

La aflarea vestii ca imi lipseste o stampila in vederea inmatricularii trocaricei, trebuie sa recunosc ca mi-am iesit serios din fire. Parca eram intr-una din reclamele alea de la furazolidon 'o-ti avea dvs nevoie da n-aveti voie'. Acum Gabi(tipu de la care am cumparat motoreta) e un baiat cu suflet bun dar cu un program tare incalcit. Din spusele duduii de la ghiseu, pentru a evita inca o coada trebuia sa ajung cu tidula stampilata dis de dimineata a doua zi. Acum stiind cam pe unde lucreaza Gabitza, imi era destul de clar ca nu ajung 'dis de dimineata' si colo si dincolo si pe urma si la serviciu. Cand am aflat ca e la polivalenta si are si stampila cu el am zis 'acu ori niciodata'.
la 6 si vreo patru minute plecam din pipera, si pe la un 6:28 imi scoteam casca din cap in parcare la Polivalenta.
Bucurestiul la ora aia era absolut FULLL. In 23 de minute am traversat orasul dintr-o parte in cealalta.
traseul a fost asa: sos pipera, dreapta pe barbu vacarescu, stanga pe aleea care duce spre casa lui Piciu, dreapta pe aleea blocului lui, stanga pe sens unic, linie pana la aurel vlaicu, dreapta, stg la semafor, linie piata charles de gaule, piata vitoriei , Natiunile unite, stanga pe chei, teava pana la budapesta, teava pana la tineretului si deacolo inca putin pana la polivalenta. Toate astea in conditiile in care 'coada' de masini a inceput la chareles de gaule si de-acolo a fost un flow continuu de masini pana dupa tineretului.
In conditii normale nu cred ca as fi mers asa... therefore it is likely it will not happen again too soon.

asa ca de-acum la intrebarea 'cat i-ai dat cel mai tare vere' raspunsul va fi: am intrecut metrou la ora de varf!

2 comentarii: