miercuri, 10 noiembrie 2010

alt ghiseu alta aventura same quest.

Salutare!

cu certificatu de nastere intr-o mana si restu de docomente solicitate-n cealalta mana, plec din nou spre sectia 7 cu gand mare sa-mi fac un nou buletin.

Ajung, fuga la avizier: taxa la posta. Il intreb pe ofiteru de la poarta'nene... posta?' se balbaie, isi scoate chipiu, pufneste si incepe:
'iesiti faceti stanga, o sa aveti pe mana stanga un rand de magazine, niste blocuri si pe urma posta'
'e depoarte?'(stiind o posta la obor dar gandindu-ma ca poate e mai 'drept' pe jos)
'doi pasi'.
Plec, gasesc magazinele, gasesc si blocurile, nu gasesc posta. Si incep dracusoru de pe-un umar si ingerasul naiv de pe celalat sa se contrazica:
'mergi ma inapoi du-te la obor si gata!' zice incornoratu
'frate mergi de cinci minute... cat te-=ntorci mai mult pierzi vremea'

cert e ca am perseverat. Ajung aproape de capatul strazii si gasesc in fine si posta unde stupoare: din cinci ghisee, dar de la patru in sus nu mai 'merge' decat unul si acolo era un codoi cat toata incinta postei.

In coruri de blesteme si injuraturi pe cinci voci plec la obor. ajung acolo stive de ghisee, toate populate de foncionari, dar nimeni la coada. 'hai ca-i bine'

'saru-mana taxa pentru eliberare buletin'
'si timbru nu?'
'ce timbru... nu scria nimic.' ' io nu vi-l dau cu forta da o sa va intoarceti dupa el'
iau si timbru just to be on the safe side, dar am iesit din oficiu postal cu gandul ca am cotizat de-aiurea la buget. Ajung si stupoare... nu scrie da ce? nu stiu alea de la posta? ce atata caz.
intru prezint toate docomentele... si urmeaza evident intrebarea: 'aveti stampila pe timbru? nu? mai poftiti pe la noi'

numara atent duduia de la ghiseu docomentele, altminteri agasata ca nu se poate uita in voie la niste poze de la botezu nepotului colegei... si ma-ntreaba :'cine e proprietarul?' apartamentului... 'parintii mei'
'pai si ei unde sunt?'
'uuuuhm acasa probabil?!' raspund eu putin blocat
'ca sa va putem face buletin cu adresa de-acolo, trebuie sa fie unul din ei prezent sa isi exprime acordul scris in fata noastra'
inevitabil si asta era cultura generala numai ignorantul de mine nu a stiut-o. sun acasa vine tata ii spun 'intra tu ca daca le mai vad o data fetele acre, ai de platit cautiune diseara'.
intra, iese si imi da minunata veste:
PESTE TREI SAPTAMANI SI JUMATATE vii dupa 19:30 sa iti iei buletinul.

'de... daca ai gura mare... ca capu ce se pleaca sab...' lovile-ar strechea de frustrate!!!
18 zile pentru un cacat de plastic ordinar!!!

graitor:

4 comentarii:

  1. Esti singura sursa de ras in ultimele 3 zile.....i repeat : rad ca sa nu plang :))))
    te pup hai ca in 3 sapt ai buletin nou ! :)))

    VEZI daca nu stii pe cine sa suni?? :))) my mom is an expert...eu in 2 zile am avut buletin nou !!

    RăspundețiȘtergere
  2. povestea e o retrospectiva a ulimelor trei luni. am inceput cu finalul(inmatricularea) si acum le iau in ordine de la origini.
    am asteptat toate zilele.
    urmeaza rar-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) mda...toate astea le-am patit si eu cand m-am dus sa imi schimb buletinul. Dar macar mie mi l-au dat in 2 saptamani. de data asta minune, corect...inainte am avut timp de 10 ani adresa gresita in el :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :) wow. blogul n-a murit:). a fost o experienta tare dubioasa. Parca era un banc prost care nu se mai termina.
    totusi nu pot sa nu ma intreb cum te-ai descurcat 10 ani cu adresa gresita?
    banuiesc ca era o placere sa iei amenzi si sa se duca in balarii, dar la o deschidere de cont, la o angajare la o inmatriculare la o... de-asta, nu era nasol?

    RăspundețiȘtergere