joi, 30 decembrie 2010

yours truly

... nu stiu cum sunteti voi, dar pe mine treaba asta cu intratu cu datorii in noul an ma 'toaca' si ma macina de fiecare data. Sunt constient ca am o lista lunga de 'restante' si datorii cu care intru in 2011, dar ma straduiesc sa le subtiez cat pot de tare.

... iti datorez asta de mult prea mult timp so here it goes:

Draga Sofi(promit ca de data asta nu mai sterg postul),

Acum multicei ani, cam pe cand imi dadeam prima data demisia de undeva(CRR filiala sectorului 1) iti spuneam ca esti co combinatie stranie intre prospetimea unei dimineti de vara si incrancenarea si durerea infioratoare de cap de dupa o betie crunta... ceva de genul asta. Notta bene asta spuneam inca de pe vremea cand nu schimbasem mai mult de 7 vorbe cu tine.

Well dupa destul de multicei ani nu-mi iau fraza inapoi. Poti fara doar sau poate sa bati cea mai oribila mahmureala, dar la fel de bine poti intrece cea mai misto surpriza, cel mai tare hohot de ras, sau cea mai faina 'buna dispozitie'.

Premeditat sau nu, cu rabdare tact si - nu-mi vine sa cred ca recunosc asta - ceva intelepciune, ai stiut mai mereu, unde si pe ce butoane sa apesi in asa fel incat sa-mi dai branciurile de care aveam nevoie, sa-mi descretesti fruntea sau (hai sa fim sinceri pana la capat) sa-mi futi pur si simplu orice chef si orice fel de buna dispozitie!

Nevertheless, uitandu-ma inapoi, pot spune cu mana pe inima ca esti cam singurul prieten in adevaratul sens al cuvantului. Cat a fost cald si bine lumile au roit mereu in jurul meu, dar cand treaba s-a futut, cand noru tunetu si fulgeru nu mi-au dat pace si nu m-au lasat sa respiri nici macar o clipa, tu ai fost cam singurul sprijin - singurul motiv de bucurie intr-un ocean de cacat. cliseistic... stiu, dar cat se poate de adevarat - i can't thank you enough, si indiferent cat de futute sau incurcate vor fi vremurile si vietile pe mai departe, i will make it my top priority to be your friend in need.

so this is it 2010. Sofia : dansator desavarsit, inginer cum n-a vazut Parisul, viitor sofer de referinta(sper), o pacoste de nepoata, o deschizatoare de drumuri pt minti incuiate si (de ce nu) tembele, un jucator de canasta de temut, un devorator de ciocolata si filme sirporase, dar mai presus de orice... un prieten adevarat.

yours truly,
vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu