vineri, 31 decembrie 2010

La multi ani! (OPEN) invitation

Nu am fost si nu voi fi niciodata un fan al ideii de mesaje de-alea cu caldura sa va fie-n ..raza sa va calauzeasca izmenele si visele sa va fie doar sperate. Totusi, vreau sa va urez un 2011 DECENT, un 2011 verde - "investitorii stiu de ce", sa va fie bine si frumos si s-auzim numai si numai de bine.

Cam ironic. in coltisorul asta de cyberspace numa de bine n-ati auzit. This however leads to my next point. Citeam la un moment dat pe "Life with Andreea" ca lumile in general se plang pe bloguri. Partial de acord, mai sunt bloguri care vand tricotaje, cercei din capace de bere sau chiloti de femele, mai sunt bloguri de politicieni si oameni de presa, si mai sunt bloguri de calatorii. Personal astea imi plac cel mai mult! Asa ca una din rezolutiile pt 2011 este sa fac un asemenea blog, sisa am si cu ce sa il umplu, iar o a doua rezolutie vine sa compenseze si sa atenueze cumva amarul varsat aici:).

Din ce am socotit eu, ajutat de statisticile lui blogger.com, aici am cam 30-35 de cititori fideli, inca vreo 20-40 de lurckeri rataciritori si restu o serie lunga de one timeri. asa ca:


dragii mei,
am placerea sa va invit/adun pe toti in jurul unei mese(sper sa fie o masa cat mai plina si cat mai lunga) sa bem o bere, sa radem si sa ne veselim. Prima bere it's on the house.
Unde? Cel mai probabil la Bourjois(pe smardan)
cand? 14, 15 sau 16 ianuarie 2011 mai pe seara.
anonim sau nu, comment, mail, sms, tel cu hide id, cu spouse, catel sau purcel, dati de veste ca sa stiu ce cat si cum rezerv.

Pana atunci, va multumesc cele 1511 vizualizari, precum si pentru cele 48 de commenturi!

cu sepranta ca in 2011 nu vom mai fi la fel de lost in transition, inchei prin prafiutul mult prea repetatul si dar totusi simpaticul:

La Multi Ani!!!

Vlad.

2 comentarii: