luni, 27 decembrie 2010

la final



Salutare tuturor!

Asa cum spuneam si putin mai devreme intr-o discutie via cyberspace, trebuie sa imi gasesc o noua pasiune pt ca asta cu motociclismul m-a virusat rau.

Daca anul trecut incepeam sezonul la sfarsit de august si il incheiam dupa aporximativ 2500-3000 de km pe data de 13 decembrie(odata cu caderea primei zapezi), anul asta am inceput pe 20si putin februarie, si am terminat... astazi.

Da, anul asta am avut ocazia sa merg de craciun cu motocicleta in vizita la matusa mea.

Pe de-o parte sunt multumit de mine all in all, si destul de bucuros ca in cei aproape 29000 de km(aprox. 28de mii 6sute si ceva) facuti anul asta, n-am rupt nici o motocicleta si nici un os, desi slava domnului am avut suparator de multe ocazii. Pe de alta parte ma gandesc cu groaza la ziua de maine, la cea de poimaine, la inghesuiala din metrou, la cozile interminabile din trafic, la porcaria cu locurile de parcare... la intersectii blocate, la cate si mai cate.

In fine, dupa ce am incasat un potop de insulte de la mama, sormea si,... de ce sa nu recunosc si de la cativa motociclisti mult mai experimentati decat mine, am decis ca mersul pe polei si pe ghiata... mai ales in sectorul cinci unde Vanghelu nu da cu nimic pe strazi, este un pariu pe care nu-l pot castiga la nesfarsit.
astazi (cred ca) am facut ultima tura cu motoru la serviciu pe anu asta.


La final de sezon pot concluziona ca 640 Adventure-ul este o SUPER MOTOCICLETA, si nu m-am inselat atunci cand am cumparat-o: feeling-ul ca ma va da pe jos s-a concretizat in doua randuri... putin dureroase, dar cu un rol extrem de 'educativ'. De asemenea as mai putea concluziona ca ... desi am avut un sir lung de incrancenari, per total m-am distrat de minune, si din toata afacerea de anul asta m-am ales cu niste povesti pentru nepoti INCREDIBILE - abia astept sa le povestesc :))


So i guess this is it 2010... 27.12 i pulled the plug.

S-auzim de bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu