joi, 28 aprilie 2011

benzina+silicon= love

Azi mi-am luat o zi de concediu. Ultima a fost anu trecut in august. DAMN IT FELT GOOD.

De ce?
pentru ca au venit ultimile piesele pentru KTM, motiv pt care mi-am sufelcat mansetele si am trecut la fapte cot la cot cu Suca.
Am spalat fiecare rotita, fiecare piesulica, fiecare bolt, fiecare surubel, fiecare siguranta fiecare cacatel in parte cu benzina. That was fun. Au trecut aprox 6 ore de cand am ispravit treaba si inca imi frig narile. cineva a facut o gluma proasta si mi-a montat 5 kile de plumb undeva tre ceafa si frunte.... imi atarna capu ca un bolovan si ochii parca imi ard.

Cum ma simt overall?! MINUNAT. wanna know why?



that's why. In fine e gata.

Imi imaginam ca razuitul de garnituri si silicon vechi de pe fiecare capac si fiecare surubel e treaba de chinez batran. De fapt e mai nasol decat orice inchipuire de-a mea - de aici si titlul. De partea mea au fost perspectiva ca sambata 'i will be racing', dar mai ales miercuri seara care a functionat ca un boost de energie de numa numa.(o sa apara si aici... dar e prea fresh si prea de-a valma senzatia).

cert e ca maine Suca mai are una bucata motoreta de asamblat, and that's that.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu