miercuri, 9 februarie 2011

in contratimp

Frate, cum mama dracului fac de imi iese numai pe dos?

Era iarna pe strazi si eu bajbaiam aiurea cu motoreta tanjind dupa cauciucurile cu cuie, sa pot sa ma dau in voie in weekenduri pe deal/lac/paduri wherever...

am facut eu ce-am facut, mi-am facut cauciucurile, si am apucat sa ma dau de FIX DOUA ORI!!! then guess what happened? 15 grade, soare cald si bine in oras, nu mai e pic de ghiata, si eu am cuie pe o motoreta, alta nu e pur si simplu facuta sa umble pe vremuri de-astea gloomy(e o balena din nascare), iar la atreia n-am rca...
si conform teoriei porcariei universale daca in mijlocu desertului e un cacat, eu fix in el o sa calc. daca fac un pas fara rca ori ma opreste politia, ori ma ia vreun radar ori ceva se intampla de o sa ma intrebe careva ce si cum.

where do i go wrong?

Un comentariu:

  1. long live the universality of the universal shit who messes up even poor unsuspecting bikers' riding plans :P

    RăspundețiȘtergere